۲۴
دی

7 مدل از انواع کابین دوش شیشه ای مدرن و لاکچری

5
(4)

با انواع مدل کابین دوش شیشه ای مدرن و لاکچری بیشتر آشنا شویم !

برای خیلی از افراد دیزاین سرویس بهداشتی بسیار ارزشمند تر از دیزاین اتاق خواب ، آشپزخانه و یا پذیرایی می باشد. اگر شما هم جزو این افراد هستید، به کاربردن یک کابین دوش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این کابین ها هم برای حمام های کوچک و هم حمام های بزرگ انتخابی مدرن و لاکچری به شمار می رود. پس بهتر است در مورد این کابین های شیشه ای بیشتر بدانید ؛ پس با این پست آرتیزن همراه باشید.

کابین دوش چیست؟

کابین دوش یک محفظه مستطیل یا منحنی شکل است که با قرار گرفتن در یک گوشه و یا یک فرورفتگی از سرویس ما میتواند، فضای حمام کردن را از دیگر فضا های سرویس جدا کند. همچنین این کابین ها راه حلی مناسب جهت لذت بخش تر کردن و افزایش سرعت دوش گرفتن می باشد.

کابین های دوش معمولا شامل:


– شیشه سکوریت: 
این شیشه ها میتوانند در انواع رنگ های ساده ،برنزی و دودی باشند.

– فریم: این فریم ها در رنگ های سفید، طلایی براق، کروم و … موجود و به صورت ضد آب و ضد زنگ هستند.

– درزگیر: برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل یا بیرون از کابین از درزگیر استفاده شده است.

– سیستم دوش: اگر کابین شما به صورت فول پکیج باشد از سیستم دوش هم برخوردار است. 

– محفظه برای قرار دادن شامپو و کرم

– بادی جت (به انتخاب کاربر)

انواع مدل کابین دوش شیشه ای

هیچ کدام از مدل کابین ها نسبت به مدل دیگری برتری ندارند و شما باید طبق خواسته خودتان مدل مناسب را برای سرویس خود انتخاب کنید.

1- کابین دوش ربع دایره گوشه ای (Quadrant Shower)

کابین ربع دایره گوشه ای (Quadrant Shower)

این نوع از کابین شیشه ای حتما در گوشه ای از حمام قرار میگیرند و برای حمام های استفاده می شود که فضا و کنج کوچکی دارند تا بتوان از حداکثر فضا استفاده کرد.

2- کابین دوش دی شکل (D Shape Shower)

 

کابین دوش دی شکل (D Shape Shower)

کابین دوش های دی شکل برای سرویس های نسبتا بزرگتر کاربرد دارد ولی این مدل هم برای سرویس های کوچک کاربرد دارد و به دلیل گوشه های گردی که دارد می توان در مصرف فضا صرفه جویی کرد. این کابین ها فضای بیشتری برای دوش گرفتن در اختیار ما قرار می دهد.

3- کابین دوش پی شکل (P Shape Shower)

کابین دوش پی شکل (P Shape Shower)

خود کابین دوش پی شکل دو نوع دارد که با وان و بی وان تقسیم می شود. اگر در سرویس خود فضای بزرگی دارید و قصد استفاده از وان و کابین را با هم دارید، میتوانید از این نوع کابین استفاده کنید.

4- کابین دوش فریم لِس (Frameless Showers)

کابین دوش فریم لِس (Frameless Showers)

این نوع از کابین هیچ فریمی دور خود ندارند  و مثل مدل گوشه ای، میتوان از آن در سرویس های کوچک و فاقد نور طبیعی استفاده کرد. بهترین و شیک ترین نوع در کابین های شیشه ای به دلیل نداشتن قاب نوع فریم لس آن می باشد که هم برای حمام های بزرگ و هم کوچک ظاهری ساده و مردن به فضا می بخشد.

5- کابین دوش درب کشویی (Sliding Shower Door)

کابین دوش درب کشویی (Sliding Shower Door)

اگر فضای کافی برای کابین دوش نداشته باشیم می توانید از درب های کشویی استفاده کنید و همچنین این درب ها مانند کابین های فریم لس جلوه ی مدرنیته به فضا می دهند.

6- کابین دوش درب تاشو (Bi-Fold Shower Door)

کابین دوش درب تاشو (Bi-Fold Shower Door)

اگر دهانه ای که برای ورود به فضای کابین در نظر گرفتید کوچک می باشد می توانید از این نوع درب برای باز و بسته کردن آن استفاده کنید.

7- کابین دوش درب لولایی (Hinged Shower Door)

اکثر کابین‌های دوش موجود در بازار دارای درب‌های لولایی هستند که مانند درب‌های معمولی به بیرون باز می‌شوند. می توانید برای زیباتر شدن آن ها دسته‌ای کرومی ،طلایی یا فلزی به این درب ها متصل کنید.

جنس کابین شیشه ای از چیست؟

کابین های شیشه ای از شیشه های سکوریت ساخته شده اند. شیشه سکوریت در مقایسه با شیشه‌های معمولی دیگر مقاوت خیلی بیشتر در برابر شکستگی دارد.. شیشه‌های سکوریت برای کابین های شیشه ای حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا مقاومت و ایمنی بیشتری دارند و همچنین مقاوت بالایی در برابر رطوبت دارند.

کابین دوش شیشه ای
کابین دوش شیشه ای

مزایای کابین های شیشه ای حمام

1- شستشوی راحت و آسانی دارند

2- مقاوت بالا در برابر شکستن

3- مقاوت بالا در برار رطوبت

4- صرفه جویی در مصرف فضا

5-گرم شدن سریع فضای حمام

6- جداسازی فضای استحمام

7- صرفه جویی در اتلاف انرژی

8- ایجاد جلوه ی مدرنیسم در سرویس

برای سفارش طراحی سرویس بهداشتی تماس بگیرید

شماره تماس: 09126352783

نمونه کار های طراحی داخلی

قیمت کابین های شیشه ای در ایران چقدر است؟

قیمت کابین های شیشه ای به فاکتور های زیادی بستگی دارد از جمله: نوع شیشه (شیشه های سکوریت با توجه به کیفیت قیمت های متفاوتی دارند)، نحوه نصب و مقدار مساحت کابین. اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه قیمت گذاری کنیم از 4 میلیون (ساده ترین آن با درب لولایی) شروع می شود و تا مرز 40 میلیون (با دوش و بادی جت) می رود ولی معمول ترین آن ها قیمت 8 میلیون دارند. اگر قصد سفارش آنلاین دارید پیشنهاد تیم آرتیزن به شما وبسایت سرام پخش می باشد.

حرف آخر

امروزه استفاده از کابین های شیشه ای در سرویس بهداشتی از جدیدترین روش های طراحی داخلی می باشد. اگر قصد جداسازی سرویس بهداشتی و حمام خود را دارید و دنبال ایجاد فضایی مدرن تر هستید حتی با کمترین هزینه از کابین های شیشه ای استفاده کنید. این روش هم در فضاهای بزرگ و هم کوچک به طور عالی جواب می دهد.

به پست ما امتیاز دهید !

میانگین 5 / 5. امتیاز 4

به این پست امتیازی داده نشده ! شما اولین نفر باشید