طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کت و شلوار فدک (خرمشهر)

کارفرما: جناب آقای تاج

موقعیت: خرمشهر

کاربری: تجاری

متراژ: 23 مترمربع زیربنا

سبک طراحی: مدرن

سال طراحی: 1401

خدمات: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه می تواند بیانگر کیفیت محصولات آن فروشگاه و به نوعی دیگر احترام به مشتری می باشد که در نتیجه باعث یک بازاریابی حرفه ای و معرفی شایسته برند شما خواهد شد.

طراحی مدرن و لاکچری فروشگاه کت و شلوار فدک، سومین همکاری ما با کارفرمای محترم جناب آقای تاج می باشد که برای بوتیک کت و شلوار فروشی طراحی گردیده است.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

در طراحی داخلی این فروشگاه تلاش بر این بود نسبت به فضای کوچکی که در اختیار ما برای طراحی قرار گرفته بود، حداکثر استفاده بعمل آید، بنابراین از راهرو برای قفسه ها و چیدمان پوشاک ، از جداره ها برای اتاق تعویض لباس و ، و از ستون وسط فروشگاه برای طراحی یک فضای دایره شکل به عنوان نقطه قوی دید و در پایین و بالای آن یک پنل نوری سفید برای روشن کردن آن استفاده و در کل برای مرکز فضای دایره شکل در نظر گرفته شده است.

رنگ و متریال های مورد استفاده

طبق درخواست کافرما برای طراحی فضایی لوکس از رنگ سبز خیلی تیره به عنوان تم کلی فروشگاه  و از متریال چوبی به عنوان یک متریال مکمل در کنار آن استفاده شده است. جنس کلی قفسه ها MDF می باشد.

نورپردازی فروشگاه

در نورپردازی فروشگاه تلاش بر این بود که نور یکپارچه برای تشخیص هر چه بهتر جنس و رنگ پوشاک استفاده شود و در راهروی ابتدایی از نور های ریلی برای تاکید بیشتر روی قفسه ها و مهم جلوه دادن محصولات آن قفسه استفاده شده است. یکی از فاکتورهای مهم انتخاب کت و شلوار جنس و رنگ آن است که نورپردازی مناسب می تواند در دیده شدن رنگ کت و شلوار تاثیر داشته باشد.

اشتراک گذاری: