طراحی سرویس مستر مدرن (مازندران)

مراحل طراحی نشیمن خانه شمس

نشیمن را به نوعی می توان به عنوان قلب خانه به حساب آورد زیرا تمام افراد یک خانواده در آن دور هم جمع می شوند و با هم به گفتگو با یکدیگر می پردازند. طراحی نشیمن باید طوری باشد که آسایش و آرامش خانواده را تماما تامین کند. به همین دلیل طراحی نشیمن در منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سبک کلی خانه بزرگ شمس مدرن می باشد ولی به درخواست کارفرما فضای نشیمن به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است. برای اینکه مدرن بودن کلی فضا را حفظ کنیم از دیوار های مشکی در فضا استفاده شده است. علاوه بر آن ترکیب خطوط و احجام سفید (مانند قرنیز، پرده و مسجمه) جلوه خیره کننده ای را در فضا ایجاد کریدم. استفاده از این دو رنگ خنثی باعث ایجاد سردی مطلق در فضا می شد و به همین جهت برای کف از متریال پارکت چوبی استفاده شده است تا گرما را به فضا ببخشد.

برای اضافه کردن سبک نئو کلاسیک به محیط دور تا دور دیوار ها و سقف، قاب های کلاسیک به کار برده شده است و در کلیت فضا از مبلمان هایی به رنگ طلایی و فرم کلاسیک استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس مستر

طراحی سرویس مستر از عناصر مهم در طراحی اتاق خواب می باشد و همچنین سبک های متفاوتی برای طراحی آن می توان انتخاب کرد.

در طراحی داخلی این سرویس مستر، ما فضایی بزرگ در اختیار داشتیم. به همین خاطر این فضا را به دو بخش روشویی،دوش،فرنگی و وان تقسیم کردیم و این تقسیم بندی را یک پارتیشن شیشه ای انجام دادیم. در واقع 2 نفر به صورت همزمان می توانند از این سرویس استفاده کنند. در قسمتی که وان در آن قرار دارد سعی بر ایجاد داشتیم تا یک فضای آرامش بخش با دید رو به دریا را طراحی کنیم و بین این دو فضا تضاد کاملا محسوسی را بوجود بیاوریم. یعنی ورود از یک فضای تیره به یک فضای روشن

رنگ و متریال های مورد استفاده

استفاده از متریال، رنگ ، نورپردازی و مبلمان مناسب در طراحی داخلی سرویس بهداشتی اهمیت بسیاری را دارا می باشد. برای ایجاد تضاد بین دو فضا و قابل تشخیص آسان برای چشم ، در قسمتی که وان قرار دارد تماما از متریال میکروسمنت روشن و در قسمت پیش ورودی، تماما از اسلب برجسته رگه دار استفاده شده است. ولی در هر قسمت درصد کوچکی از متریال های دیگر مثل چوب ، فلز و … اضافه شده است که به فضا گرمای کافی ببخشد.

 

 

اشتراک گذاری: