۲۰
اسفند

6 نکته برای انتخاب یک پنجره مجازی مناسب

5
(2)

چگونه یک پنجره مجازی مناسب انتخاب کنیم؟

اگر از دسته افرادی هستید که در اتاق، سالن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود پنجره ندارید، نصب یک پنجره مجازی بهترین گزینه برای شماست. این ترفند برای طراحی داخلی اکثر ساختمان هایی که کوچک هستند و پنجره و یا دید مناسبی به بیرون ندارند ، به کار می رود. پس اگر این ترفند برای شما هم جالب می باشد و دنبال اطلاعات تکمیلی تر درمورد آن هستید، این متن را تا انتها دنبال کنید.تیم طراحی معماری آرتیزن مفتخر به خدمات مشاوره رایگان در این زمینه برای شما عزیزان می باشد.

پنجره مجازی

بی شک تماشای یک منظره ی زیبا و یا ساحل دریا از داخل منزل ،یکی از لذت بخش ترین کار هایی است که می توان برای فرار از شلوغی شهر انجام داد. اما برای برخی از اتاق ها یا سالن ها به دلیل یک سری محدودیت ها و یا نبود یک ویو خوب نمیتوان پنجره ای در نظر گرفت.

خوشبختانه پیشرفت علم در طراحی داخلی، امکانات زیادی را برای برطرف کردن این موضوع در هر فضایی در اختیار ما قرار داده است. یکی از آنها که در این پست به بررسی کامل آن می پردازیم، پنجره مجازی است.

در چه بخش هایی از پنجره مجازی استفاده کنیم؟

پنجره های مجازی در انواع و طرح های مختلفی می باشند و کارفرما نسبت به سلیقه خود می تواند پنجره ی مورد نظر خود را انتخاب کند. این پنجره ها اغلب جنبه ی زیبایی دارند و اغلب آن ها میتوانند یک نور طبیعی برای شما شبیه سازی کنند. برای استفاده از این پنجره ها میتوانید فضاهای زیر را انتخاب کنید:

1- اتاق خواب هایی که پنجره یا منظره مناسبی ندارند

2- سالن های پذیرایی

3-اتاق کار

4-حمام و سرویس بهداشتی

5-اماکن اداری یا حتی بیمارستان

6- استخر

نصب پنجره مجازی

مزایای استفاده از پنجره های مجازی

1- نصب راحت ، آسان و سریعی دارند.

2- هر تصویر دلخواه کارفرما را می توان روی آن چاپ کرد.

3- برای برخی از آن ها امکان تغییر تصویر روز و شب وجود دارد.

4- اکثر این پنجره ها قابل شست و شو هستند.

پنجره های مجازی از چه اجزایی تشکیل می شوند؟

1- باکس مخصوص نورپردازی که برای طبیعی تر شدن تصویر پنجره به کار می رود و اغلب از لامپ های FLP و LED می باشد.

2- پوستر پشت شیشه برای نمایش منظره یا تصویر که هر چه کیفیت چاپ بالاتری داشته باشد، به طبیعی تر دیده شدن آن فضا کمک می کند.

3- فریم یا چهارچوب که باید برای جلوه داشتن دو مورد دیگر به دقت انتخاب شود و همچنین در انواع مختلف و همچنین جنس های مختلف از جمله آلومینیومی، چوبی و PVC ساخته می شوند.

 

پنجره مجازی

نکات مهم برای انتخاب پنجره مجازی مناسب

1- انتخاب مورد مناسب با فضا و دیوار شما:

پنجره های مجازی انواع مختلفی دارند که برای انتخاب نوع مناسب آن باید به نوع دیوار توجه کرد که قصد ما نصب رو دیوار اصلی است یا روی دیوار کاذب. نحوه نصب هر نوع می تواند متفاوت باشد و نسبت به دیوار انتخابی شما وزن و ابعاد مناسب پنجره در نظر گفته می شود.

2- توجه به کیفیت تایل:

توجه به این موضوع که تایل منظره شما چه کیفیتی داشته باشد، تاثیر مستقیمی بر طبیعی بودن پنجره شما دارد. پس در این مورد تماما دقت کنید و اصلا با بزرگتر کردن پنجره کیفیت تصویر را پایین نیاورید.

پنجره مجازی متحرک

3- در انتخاب عکس منظره دقت کنید:

با توجه به فضایی که دارید سعی کنید تصویر منظره مناسبی انتخاب کنید. مثلا برای اتاق خواب یک تصویر فانتزی انتخاب کنید و برای ادارات یا سالن پذیرایی تصویری انتخاب کنید که کاملا طبیعی به نظر برسد.

4- جنس فریم:

نسبت به جنس و رنگ دیوارتان می توانید جنس چهارچوب پنجره خود را مناسب تر انتخاب کنید. همچنین به رنگ مبلمان خانه و رنگ کف هم دقت کنید.

پنجره مجازی

5- نور مناسب:

یکی از دلایل خرید پنجره های مجازی نور مناسب آنهاست. به شدت نوری که در پنجره شما به کار رفته دقت کنید. شدت نور باید با تصویر منظره هماهنگی داشته باشد ، نه آنقدر زیاد باشه و نه آنقدر کم. ترجیحا نوعی را انتخاب کنید که نورهای نقطه‌ای کوچک و پخش داشته باشد.

6- طبیعی بودن پنجره:

برخی از این پنجره ها به صورت توکار اجرا می شوند و برای از آن ها به صورت توکار. نسبت به طراحی که طراح شما در فضای داخلی شما انجام می شود می توانید انتخاب مطمئن تر و مناسب تری داشته باشید. البته که سلیقه خودتون رو هم دست کم نگیرید.

برای سفارش طراحی داخلی منزل خود تماس بگیرید

شماره تماس: 09126352783

نمونه کار های تیم آرتیزن

به پست ما امتیاز دهید !

میانگین 5 / 5. امتیاز 2

به این پست امتیازی داده نشده ! شما اولین نفر باشید